Egy Blog

#222

2007. január 05. - ZsubiHUN

A #220-ban említettem, hogy némi vírus lepte el a gépemet. Az irtási munkálatokat még aznap elkezdtem, el is végeztem. Közben a karácsonyfát is kellett volna díszíteni, de én inkább itt kockultam a gép előtt, hogy legyen egy használható rendszerem. Windows-zal az élen... Muhahahaha!!! Hiszen ki az az ember, aki rendszert akar telepíteni a két ünnep között? Pontosabban alatta. Még pontosabban Karácsonykor. Mivel én sem akartam, ezért használható, szinte 100%-osan működő állapotba hoztam a kis drágát. Sajnos egy Winfosnál a közel 100% nem elég. Természetesen 100%-os soha nem lesz, de jól működő állapotba lehet hozni, nekem már több, mint fél éve zökkenőmentesen üzemelt. De most elértünk arra a pontra, hogy elég volt neki, nem akar együttműködni velem, mindig hibákat vág az arcomba, az IE valamiért folyamatosan, magától fut a háttérben és különféle ikonok jelennek meg a tálcán. Így arra jutottam, hogy szépen leformázzuk a C meghajtót. Majd valamikor a jövő héten, mert most nem érek rá. Ezer a dolgom meg a vizsgám. Merthogy vizsgaidőszak van ám az Atalantán is, vizsgázunk ezerrel, jövő héten mindjárt hármat, hogy jó legyen nekünk. Pszichopatából két nap van kiírva és senki sem tudja, hogy mikor kell menni. Ergo hétfőn betipegünk a suliba, kiderítjük, hogy mikor fogunk szívni és örülünk. Örülünk, ha aznap lesz a vizsga, mert akkor délután jövök haza, tanulok jogot, meg idegenforgalmat. Kedden el tudok menni edzeni. És hasonló nyalánkságok. Ha kedden lesz, akkor nem tudom, hogy mi lesz. Hazajönni fél napért nem éri meg, nem tanulnék úgysem. Úgyhogy a tanárnő és az egyiptomi ugróegerek érdekében nagyon remélem, hogy hétfőn levizsgázunk.

Szerencsére a hifi is úgy döntött, hogy nem szólal meg többé! ÉLJEN! Éljen! Éljen...

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr35498689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása