Egy Blog

#214 - Városi legény

2006. szeptember 08. - ZsubiHUN

Szeptembertől, ami folyó hó, Budapest városában tanulok. A GAMF-ot ezernyi ok miatt hanyagolom, legalább két évig. Aztán az is lehet, hogy örökre és valahol máshol folytatom főiskolai/egyetemi tanulmányaimat.
Szeretett és nagyra becsült fővárosunk VIII. kerületébe járok iskolába. Nem, nem elütés, ez tényleg a nyócker. És nem, nem hülyültem meg. Az Atalanta üzleti szakközépiskolába járok, ahol idegenforgalmi szakmenedzsert képeznek belőlem cirka 2 év alatt. Nem valószínű, hogy a szakmában fogok elhelyezkedni, sokkal inkább érdekel az a nyelvvizsga, amit meg kell szereznem. A vége meg az lesz, hogy idegenvezető leszek. Na persze...

Eddig sok időt nem töltöttem a városban, mert nem kellett. Egy hete volt az évnyitó, aznap jöttem is haza, minek legyek ott hétvégén? Ez a hét tréning hét, amit leginkább „ismerkedés hét”-nek kellene nevezni. Minden nap más szak tanulói mennek be és ismerkednek az osztálytársakkal. Pontosabban az osztály felével, mert ~40 emberrel nehéz tréningezni.
A tréningen különféle érdekes feladatokat hajtottunk végre, amiből kettőt ismertem. Az elsőben nem vettem részt, így nem tudtam kamatoztatni az ismeretemet. A második egy "teszt" kitöltése volt, amit ismertem, de belebuktam. Nem az utolsó pont volt az, amiben a lényeg volt, hanem az utolsó előtti. De még így is jól jöttem ki belőle.

Az iskola eddig szimpatikus. Az osztálytársakkal sincs gond, jó lesz ez. délután négynél tovább soha nem vagyok bent, így van szabadidőm is. amiben elmehetek gyúrni, mert nem ártana. Egy hónapja nem voltam. De a jövő héten sem fogok sokat menni, mert lesz ezer dolgom. Ebből az egyik, hogy találjak egy jó konditermet.

Hogy mennyire lesz rendszeres a frissülés? Nem tudom, de Bp elég nagy ahhoz, hogy lássak sok érdekességet, amit leírhatok, így vidéki szemmel. De az is lehet, hogy ezek tényleg viccesek/megdöbbentőek lesznek

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr115497463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása