Egy Blog

#212

2006. június 19. - ZsubiHUN

Szábusztok Sanyiiiik!

Igen, láttam az Üvegtigris 2-t és nem tetszett és nem volt rám hatással. Ez még az első, zseniális rész hatása. Ezzel sokan nem értenek egyet, nagyon sok embernek nem tetszik, mert nem szól semmiről. De kérdem én! Ha már én írom a blogot, akkor én kérdem, hogy aki ezt állítja, az mondja meg, hogy az élete, a mindennapjai miről szólnak? Az álmodozásról, a vágyakról, az előrejutásról. Vannak olyanok, akiknek ez nem számít, őket szeretnénk beérni, hogy ne azt kelljen számolni, hogy mit akarok még elérni, hanem azt, hogy mit értem már el, mi van még hátra, amit szépen lassan el fogok érni, mert megtehetem. Sajnos a dolgok jelenlegi állása szerint nem fogunk gyorsan a felső 10000 közé kerülni, hacsak nem nyerünk a lottón. Ez, az eddigiekből kiindulva nem most lesz. Mert ugye megszorátásos időszak vár ránk, ami nem sok embernek lesz jó, de ha ezt kell tenni, hát ezt kell tenni, a másik oldal sem tehetett volna mást. Ők még szidnák is a balt, hogy mit tettek. Így legalább ezt nem kell hallgatni, valamivel nyugodtabbak a napok.

De most egy kicsit más. Papesz összedobott egy igen jó cikket a Driver Paralell Lines-ról. A cikkel egyet értek, ami nem tetszett, azt leírtam a kommentekhez. Ami tetszett, azt nem emeltem ki külön, mert minek? Végigjátszást meg én írok hozzá, remélhetőleg a hét vége előtt elkészül, aztán felkerül az oldalra. Már nem erre, hanem a GameCON-ra.

Ez a blog cím, meg valljuk be, kicsit plágium gyanús. Még az alcím is felettébb különös. De nem mondok semmi rosszat, még a végén közutálatnak fogok itt örvendeni. Amitől megjegyzem nem járok messze, ha megerőltetném magam, simán elérném. A smiley-kat nem fogom használni, nem tetszenek.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr935497460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása