Egy Blog

#211

2006. június 13. - ZsubiHUN

Ahhoz képest, hogy mekkora lendülettel kezdtem bele ebbe a blog dologba, most nem írok. Na jó. Nem volt itt nagy lelkesedés, csak új volt, aztán belevágtam. Aztán az idő múlásával nem érdekelt annyira, elvesztette a varázsát.

Most sem tudok mit írni, nem jönnek a gondolatok. Csak ülök a monitor előtt, látom, hogy villog két MSN ablak, szól a Winamp. Ennyi és nem több, ami a fejemben van. Pedig a népszerűségi listán még mindig elég jó helyet foglalok el, ez lehetne motiváló tényező. De nem az. Valami visszahúz.

Írhatnék a mai napomról, de nem sok érdekeset csináltam, a kosárpalánk kiásását leszámítva. Amely művelet végzése közben vizet találtam! Ez, ha a sivatagban élnénk, nagy öröm lenne, de az elmúlt időszak időjárását figyelembe véve nem meglepő dolog. Csoda, hogy ennyire lehúzódott a víz! Fél méter a járüszint alatt találtam rá, nagyjából 20 cm mély vízre, ami ott is hagytam, nincs rá szükségem. És úgy vérzem, hogy nem is lesz, mert most is olyan nyárnak nézünk elébe, mint ami tavaly volt. Már időjárás ügyileg, mert egyéb téren az elmúlt nyár igen jóra sikerült. Idénre sok dolog változott, de megpróbáljuk felülmúlni a tavalyit. Szerintem sikerülni fog. Vagy nem. Más lehetőség nincs.

Persze cikkeket folyamatosan írok, legutóbbi szerzeményem a Vidocq DVD-ről itt olvasható.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr925497459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása