Egy Blog

#208

2006. május 05. - ZsubiHUN

Nem csak a Debreceni Egyetemen invitálják a szorgos tanulókat mindenféle zenés-táncos összejövetelre, hanem a Kecskeméti Főiskola GAMF karán is. Itt ugyan nem keresnek meg személyesen mindenkit, de erősen reklámozzák, ahol lehet. A kar területén megtalálható összes faliújságon, üvegajtón plakátok hirdetik a május harmadikán este megrendezésre kerülő pót majálist. Aztán a főépület aulájában elhelyezett fényújságon is olvasható minden fontosabb információ. Például az is, hogy a luxus felszereltségű kollégiumomba éjfélkor ingyenes buszjárat indul. Természetesen a kolesz nem képezi a tulajdonomat. Szégyellném, ha egy ilyen küllemű és belsejű épület lenne az ország egyik leggazdagabb felsőoktatási intézményének a tulajdonában. Tehát lesz ez a mérsékelt berúgás este, ahova elmenni nem fogok, mert 5 óra alvás nem tenne jót a csütörtökömnek.

A szombati napon megrendezésre került a 2. kiskőrösi SPSP. Beszámolót ne várjatok, mert nem lesz. Jó meglátás kedves olvasó, feleslegesen nem említek meg ilyen dolgokat. Így van ez most is. Elgondolkoztam azon, hogy a PS2-mbe veszek egy HDD-t. Aztán sok gondolkodás után arra jutottam, hogy nem. Ennek oka nem az ár, hanem az, hogy mostanában elég keveset játszok. A mostanában a szeptembertől júniusig tartó időszakot jelöli. Hétköznap Kecskeméten vagyok, játszani nem tudok. Péntektől vasárnapig ugyan itthon vagyok, de akkor élem az életem. Ülök a gép előtt, MSN-en tárgyalok a népekkel, konditerembe megyünk, autókázunk a városban, este megyünk bulizni. Napközben otthon van mit tenni, meg forumozni is kell. A PS előtt egész hétvégén eltöltök vagy két órát. És ez semmi. Naponta kellene ennyit. Tudom, hogy menten itt a nyár, akkor annyit játszhatok, amennyit nem sajnálok (fogok is), de nem. PSP-t is akarok venni néhány játékkal, a PC-nek sem ártana egy új VGA kártya. És ez csak néhány dolog volt a listán lévők közül. Tehát HDD még nem lesz a PS2-ben. Viszont egy Tekken 5-öt fogok venni.


Szerdán, tehát tegnap, amikor ezt a karaktersorozatot leírtam, hogy értelmes, viszonylag összefüggő szöveget alkossak, volt egy Szervezés II előadásunk. Ezen én elgondolkoztam. Köszönhetően annak, amit a Pap tanár úr mondott. Ő nem az, aki félrebeszél, tehát van értelme az órának. Megtudtok, hogy a vizsgaidőszak lezárásával sokak örömére, hat évvel a korhatár átlépése után nyugdíjba vonul. Ebből kiszámoltam, hogy már nem fiatal, de egyáltalán nem néz ki annyinak, mint amennyi. Főleg 42 év házasság után. Ez egyértelműen azért van, mert egész életében azt csinálta, amit szeretett. A munkája volt egyben a hobbija is.
Elgondolkoztam...

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr935497454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása