Egy Blog

#200

2006. április 09. - ZsubiHUN

A mai nap a választás körül forog, ezért én is ráállok erre a pályára, sokat nem veszthetek vele. Reggel átéltem életem első szavazását, ami nem volt olyan érdekes. Csupán a boríték mérete nem volt megfelelő, nehezen lehetett belegyűrni a nagyobb tapírt. De végül az erő győzedelmeskedett az ész felett, bedobtam az urnába a belevalót. Csak elfelejtettem ráírni a címzettet, de talán így is célba ér a dolog. Jelen állás szerint oda is fog érni, aminek most éppen örülünk. Reméljük két hét múlva nagyon fogunk örülni, csak akkor egy koalíciós kormánynak, mert nem hinném, hogy az MSZP egyedül tudna nyerni a FIDESZ-KDNP & MDF ellen. Mert most a FIDESZ, ahogy az MDF bekerült a tutiba, gyorsan felvették a kapcsolatot. Szerintem Dávid Ibolya el fogja vetni a miniszterelnökséget, elég lesz neki a kormányzás is.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr965497437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása