Egy Blog

#199

2006. április 08. - ZsubiHUN

Nos. Jó volna írni ide valami érdekeset, olyat, ami velem történt, de az elmúlt hetemen csupán egy ilyen mozzanat volt. Erre most nem fogok azonnal rátérni. Azért nem teszem, mert akkor olyan tíz sorból állna ez a drága bejegyzés, ami nem feltétlenül rossz, mert így a gyp-sek is elolvasnak, azaz jobban fognak szeretni, tehát nekem jó lesz. Meg lehet, hogy nekik is jobb lesz, nem tudhatom, ezt csak ők tudják. Én meg nem vagyok ők, tehát nem tudom, csupán tippelni tudok. De biztos jó lesz nekik is, mert olvasta, azaz művelődtek. Jó, elismerem, nem biztos, hogy művelődtek, mert például a Playboy olvasása... Muhahahahahaha!!!!!

Időközben, hogy tovább fokozzam az emelkedett hangulatot annak irányába, hogy mi volt az a bizonyos egyetlen érdekes pár perc a hetemben, elmesélem, hogy a DVD gyűjteményem, ami folyamatosan bővül, most újabb két taggal gyarapodott. Az egyik a Gyűrűk Ura: A Gyűrű Szövetsége, míg a másik az Álomcsapda. Utóbbiról talán szólnék néhány szót, mert úgy vélem, ezt a többség nem ismeri.

Stephen King regény alapján készült a film, mely a földönkívüliek galád, cseles Föld-megszállását mutatja be. A történet nincs tele túl sok csavarral, de tartogat izgalmakat. Ajánlom mindenkinek megtekintésre!

Akkor következzen az a bizonyos dolog, amit húzok már jó ideje. Történetünk a hétfői bejegyzéshez vezethető vissza, amikor megfogattam, hogy elhajtom a következő krisnást. Ilyet már sokszor mondtam, de soha nem tettem meg, mert annál jobb lelkű, illemtudó fiatalember vagyok. De most betelt a pohár. Megállította egy lány:

-Hello! Én krisnás vagyok, és pénzt gyűjtök. Vehettek könyvet vagy adakozhattok. - mondta somolyogva a lány.

Ekkor Zsubi visszamosolygott, majd a következő mondta hagyta el ajkait:

-Nem akarunk adakozni.

Ezen mondata után, miközben folyamatosan a lányra mosolygott, nyugalom töltötte meg lelkét, megkönnyebbült, szebb lett a napja. Ekkor a lány, pár másodperc megdöbbenés után a következőt mondotta volt:

-Oké...

Annyira jól esett!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr465497430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása