Egy Blog

#193

2006. március 31. - ZsubiHUN

...lekéssem a buszt. De ez nem egy átlagos lekésés volt, amikor elalszol, vagy csak simán elnézed, esetleg megvisel a hétvégén elkövetett óraállítás. Ez egy, ha megbocsátjátok ezt a kifejezést, egy speciális lekésés volt. Eddig ugye a 7 óra 30 perckor induló busszal mentem Kecskemétre, ami általában halálos pontossággal indult a központi buszmegállóból. Ez most nem így volt. Mikor kiértem a "parasztelosztóba", csak egy busz várakozott ott, ami ugyan a számomra megfelelő helyre tartott, csak nem a nekem megfelelő irányból közelítette meg azt. Így haverom társaságában hazaballagtam. Itthon az internetes segítséget elhasználva megtudtam, hogy az eddig 7:30-asnak hitt busz valójában 7:15-ös, és a 7:15-ösnek hitt igazából 7:30-as, csak eddig olyan furcsán jártak. De nem estem kétségbe, nem pánikoltam, mert a 9:10-es az majd elvisz a célállomásomhoz. Így is lett, de a Műszaki Mechanika előadást a nagy izgalmakra való tekintettel kihagytam, csak a gyakorlatra mentem be, ami éppen elég izgalmat hozott a napomnak.

A testépítő teremben nem érzékeltem semmi érdekeset azon kívül, hogy a testsúlyom 63,7 kg. Ez azért lepett meg, mert eddig abban a tudatban éltem, hogy tápláltsági állapottól függően maximum 60 kiló vagyok. Persze lelkileg nem törtem össze, csak meglepett. Tekinthetjük ezt kiindulási alapnak, amolyan előtte-utána páros első felének is. A számpáros második tagja előreláthatólag május hó 18-án kerül bejegyzésre. Meglátjuk mennyi izmot tudok felszedni táplálék kiegészítők fogyasztása nélkül. Nem akarok kiugró eredményt elérni, vigyázok az ízületeimre, nem kell leharcolni őket.

Este elkezdtem (ellentmondás érkezik a tizenegyes vágányra, kérem a vágány mellett vigyázzanak) folytatni a már jó régen félbehagyott Náci háborús bűnök c. könyvet, melynek fedlapjáról valahol itt a szöveg közben fogtok látni egy képet, ha a tördelő (jómagam) is úgy akarja.


horog.jpg

Aztán, hogy szegény kép ne magányoskodjon, szerepeljen itt még egy kép, egy energiaital dobozképe is. De nem a reklám miatt, hanem mert tetszik a logója.

Image(299).jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr565497373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása