Egy Blog

#192

2006. március 31. - ZsubiHUN

Vasárnap délután megejtettem egy kisebb bevásárlást a TESCO-ban, majd hazaérve a bepakolás után, ami nem ment zökkenőmentesen a még nedves, de már erősen száradó ruhák miatt, belőttem kedvenc PS2-met, benne a WRC Rally Evolved-el. Megprócáltam megnyerni a Mexicó rally-t, de az itiner annyira szutyok, hogy nem ment. Fel is idegesítettem magam, ezért kikapcsoltam a technikát. Ezáltal sikerült elkapnom a Napló egy részét. Pont az Orbán klán bemutatójának a végét csíptem el. Ezt követte a Gyurcsány família, amit Sváby "kinyissam jobban a számat miközben beszélek, vagy ne" András, a műsor mindenkori vezetője, kivéve, ha Azurák Csaba, konferált fel. Aztán a szavazásból kiderült, hogy a nép, egész pontosan a műsorban, már nem a stúdióban szavazók többsegge a jelenlegi, azaz az MSZP nagygyűlésére vagy mire menne el, méghozzá több, mint 75%-os többségben. De a műsornak vége lett, így alkalmam nyílt megnézni a The Fast and the Furius-t egy magyar kereskedelmi TV-n, magyar szinkronnal. A véleményemet leginkább a (hogy a csatornánál maradjunk) muhahahahahahaha hasonlattal tudnám kifejezni. A magyar szinkron nem éppen díjnyertes. A szinkronok nem nagyon akarják átérezni a szerepüket, főleg a szardíniás verekedéskor. Na meg második kedvenc kereskedelmi adónk meg is vágta a filmet. Nem néztem végig, de amíg láttam két konkrét esetet tudok említeni, melyek összhossza (két "ssz" van benne) olyan 5 mp lehetett. Inkább elmentem aludni, hogy reggel...

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr275497367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása