Egy Blog

#191

2006. március 26. - ZsubiHUN

A szerda és péntek között elhelyezkedő napom elég tűrhetően telt. Reggel egészen frissen keltem, összepakoltam, majd irányomat az iskola felé vettem, ahol Szervezés II. gyakorlat volt. Megint értettem mindent, megint lehetett jegyzetelgetni, és megérteni a dolgokat. Adott egy kis löketet, mert olyat tanultunk, amit majd, ha elvégzem ezt a szakot, akkor fogom hasznosítani. Hiszen nem volt itt deriválás, erők eredőjének redukálása az origóba, súrlódás számítása, csak olyan, amit fogok hasznosítani. Határozottan jobb lett tőle a napom, és nem is romlott el. De ne szaladjunk ennyire előre. Info alap előadáson az elméleti 55 főből megjelentünk hatan, ezt a tanár nő meg is jegyezte, majd elkezdtem örülni. Azért, mert eddig az első hét kivételével mindig ott voltam, mondtam okosakat, erősen bólogattam, ha valamit igazolni kellett. Majd a családias hangulatot folytatva előjött a félév mondása/aranyköpése, kinek melyik tetszik jobban, mely a következőképpen hangzott:

"Egy normális operációs rendszer nem jelenik meg egységes kék háttérrel."


Délután elmentünk kondizni, ha már kifizettük kedden a 4500 HuF-os havi bérletet, ami a terem külsejét figyelembe véve abszolút nem sok. Majd négykor felpattantam a buszra, ami egészen hazáig elfuvarozott.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr805497360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása