Egy Blog

#186

2006. március 17. - ZsubiHUN

Üdvözlök mindenkit ezen a szép tavaszi napon! Az idő tökéletes... en olyan, mint Szibériában. Szakad a hó, tombol a szél, hideg van. Ez biztos az ellenzék műve, mert négy éve nem volt ilyen. Éppen ezért illene bele a kiváló negatív kampányukba, amit igen, megcsináltak. Csak kérdés, hogy ez mennyire lesz célravezető. Remélhetőleg semennyire és belebuknak, de mint tudjuk, a negatív reklámnál nincs jobb reklám. Ez alól a politika sem kivétel. Sajnos. Bár az MSZP egyszer már belebukott ebbe a stratégiába. És mint tudjuk, a történelem ismétli önmagát, csak más nevekkel. Havi, hogyan zsúfoljunk minél több bölcsességet egy bejegyzésbe című rovatunkat olvashatják.

Azt is tudom, hogy megígértem, hogy nem fogok politizálni, de mindenhonnan ez folyik, magam is választó polgár vagyok, így nem tudok nem szólni róla. Na meg véleményem is van erről az egészről, hiszen ezek az emberek fogják meghatározni a következő négy évünket, és tőlünk függ, hogy melyik oldal tologatja majd a milliárdokat ide-oda. Mert mi megyünk szavazni.


Reggel 7-kor nem vetett ki az ágy, mint egy héttel ezelőtt. De kinyitottam a szemem, csak pihentem még 5 percet. A következő kép 7:30-kor csapott orcán, amikor a buszom elrajtolt a megállóból. Minden mindegy alapon aludtam tovább. Kilenckor frissen keltem, megnéztem a buszok indulását, netezgettem kicsit, magyarázkodtam a GameCON-on, majd részt vettem egy hosszú és unalmas és hangos és... nincs több és, utazáson. A busz már annyira hangos volt, hogy kénytelen voltam feljebb venni a hangerőt a majdnem mindig nálam lévő mp3 lejátszómon, amit már lehetett látni egy képen, kicsit lejjebb.


Itt most beszámolhatnék a Műszaki Mechanika gyakorlat izgalmairól, de mivel ilyenek nem voltak, így nincs mit mondanom, kérem kaccsojja ki!

Késő délután, nem olyan hirtelen vezérelt ötlettől megnéztük a Gagyi Mami második részét, ami egy tökéletes szórakoztató film. (Ha készen lesz a véleményem, linkelem.) De a kezdésig még volt több, mint egy óránk, így nézelődtünk a plázában. eközben az információ befogadás közben vettünk észre egy kislányt a Malom közepén. érdekessége az volt, hogy egy tökéletes körpályán mozgott körbe, a szökőkút körül. Pár másodperc múlva feltűnt egy még kisebb lány, akiről megállapítottuk, hogy elméjével irányítja a Malomban tartózkodó összes embert, ezért állt be, pontosan az ojjektum közepére, a földszinten. Csak minket nem irányított, mert mi tudtuk, hogy Ő irányít mindenki mást, akik erről nem tudnak, hiszen irányítás alatt vannak, azt hiszik, hogy ők irányítják önmagukat. Pedig nem. A még kisebb lány irányította őket. Az elméjével.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr175112431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása