Egy Blog

#180

2006. március 09. - ZsubiHUN

Vasárnap az időjárás jelentősen rosszabbra fordult, mint amilyen előtte volt. De ne vágjunk a dolgok elejébe, haladjunk szépen sorban. Ez tényleg sorban lesz, mert nem fogok két, esetleg három sornál többet igény bevenni ezen dolgok leírására. Annyira nem is lényeges dolgok, de megtörténtek és hiányoztak a hétvégémből. Igazából egy dolog, csak két különböző személlyel vittem volna végbe. Jó, rátérek a lényegre, mert így tényleg soha az életben nem fogunk végezni. Tehát nem beszéltem semmit MSN-en mininával és Nfol-lal. Szörnyű. Mondjuk mininával váltottam vagy három mondatot, aztán elmentem. De nem azért mert annyira jó volt.

Tehát az idő változott, azaz elkezdett esni valami nedves dolog az égből. Ez kezdetben egy ónos-jeges izé volt, ami átment havas-jeges-vizes izébe, amiből rövid időn belül havas eső lett, ami újabb rövid időn belül, ami esetünkben olyan 10-15 perc átment havazásba. Ez a kezdeti havazás végül szakadó hóba váltott, olyan 10 perc után. Azért tudom ilyen pontosan, mert az egészet végignéztem a kocsiban ülve. Halál izgalmas volt.

Délután elkezdtük nézni az Alien tetralógiát. Már túl vagyunk az első részen, ami a korához képest meglepően jó. Kifejezetten jó. De érződik rajta a '70-es évek jövőképe. Eztán sikerült elkapnom a Napló azon részét, amikor azt vizsgálták, hogy Gyurcsány be-e mutatott, vagy nem-e? Szerintem nem, de nézzük meg a témát párt függetlenül. Emeld fel a kezed és ints az ellenzéknek, miközben több kamera figyeli minden mozgásodat. most ismételd meg, de úgy, hogy figyeled a kezed mozgását. Gratulálok! Ön bemutatott! Nem hiszed el?! Akkor tégy egy újabb próbát, hiszen teszt a lelke a mindennek, még akkor is, ha ezt sokan cáfolják. Megint bemutattál, pedig nem volt ott az ellenzék karcagi csoportja. Ja, hogy jobboldali vagy? Akkor a kormánypárt "rajongótábora" nem állt ott. Kiheverve ezen dolgokat, megváltottam azt a három mondatot mininával, majd újra végignéztem az Életfogytigot, ami egy zseniális film. Aki még nem látta, az szégyellje magát! Legalább fél óráig szégyellje!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr345112405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása