Egy Blog

#178

2006. március 04. - ZsubiHUN

A csütörtöki Informatikai alapismeretek előadáson újfent alvás közeli állapotba kerültem, így az agyamat ki is kapcsoltam, nem volt rá szükségem. De egy pontonkénytelen voltam újra beindítani, mert olyan dologról volt, mely az előző félévben nem nagyon ragadt meg bennem, nem értettem, hogy mégis mi ez. Most sem értem jobban, de legalább meg tudom csinálni az ilyen jellegű feladatokat. mi ez a kérdő tekintet tisztelt olvasó? *visszaolvas* Jaaaaaaa... A lebegőpontos ábrázolással és a kettes komplemens kódú ábrázolással kapcsolatos feladatokról van itt szó. Helyes meglátás, hogy ezeket sem fogom sűrűn használni, de jó, ha tudjuk. Az már megint más kérdés, hogy kinek jó.


Délután hazaértem, és sebtiben belevetettem magam az internet mélyébe. Elolvastam Nfol blogját, ahol megjelent egy bekezdés hosszúságú mondat. De ez, a zseniális szerkesztés következtében fel sem tűnik az embernek.

Majd változtattam a #12-n, aminek vonzata az, hogy a jobb oldali box is változott.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr205112395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása