Egy Blog

#177

2006. március 04. - ZsubiHUN

Másnap. Most, hogy így leírom, ez egy egész jó kezdésnek tűnik. Illik minden naphoz, szinte az összes bejegyzést kezdhetném így. Csak unalmas lenne, azt hinnétek, hogy nem frissülök. Ez pedig nem igaz. Na de vissza az eredeti, #176-ban elkezdett csapásvonalhoz. A hatalmas tartozásom ki lett fizetve, és nem volt semmi gond. Nem kellett idegeskedni, csak kifizetni. Ekkor derült ki, hogy a kapott SMS, amit ide be is idézek, mert megtehetem, pedig nem vagyok bíróság, csupán riogatás volt. Tehát a Rövid Szöveges Üzenet: "Értesítem, hogy díjtartozása miatt kollégiumi bentlakását 2006. március 3-i hatállyal felmondom. XY kollégiumi igazgató." Tehát pénteken kellett volna kiköltöznöm. De ez a kollégiumi dolog most annyira nem fontos. Ennél fontosabb, hogy megírtam az angol szintfelmérőt, ami alapján majd jól besorolnak egy erősen kezdő csoportba, ahol majd jól megtanítják nekem az angol nyelv minden apró zugát. Ez persze, ebben a formában nem teljesen igaz, de közel van a valósághoz.

Este egy újabb aranyköpést sikerült feljegyeznem, természetesen szobatársam jóvoltából, aki esténként elég durvákat szokott alkotni. Ez is ilyen volt, de nekem jól esett, dagadt az egóm. Rájöttem, hogy nem hiába próbálkozok ezzel a szakáll dologgal: "Optikailag kiegyensúlyozza az arcodat."

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr145112389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása