Egy Blog

#175

2006. március 02. - ZsubiHUN

Hétfő hajnalban kimásztam meleg ágyamból, körbetekintettem sötét szobámban, felhúztam a redőnyt, majd elkezdtem szitkozódni. Miért kellett megint esni ennek a ]{}°`˙í]{<˛•°˘ hónak? Miért? már nagyon unom ezt a telet. Ez valószínűleg azért van, mert már nyáron elkezdődött. aki akkor is olvasott, tudja, aki részt vett az idei nyárban, az is. De nem baj, kimentem a basz... izé... buszmegállóba, ahol a busz már jelen volt. Kerestem magamnak egy szimpatikus helyet, ahol helyet foglaltam és utaztam. Közben hallgattam a többi utast, akik vagy aludtak, vagy beszélgetettek vagy zenét hallgattak. ekkor jöttem rá, hogy mindenki máshogy hallgat zenét. Van aki szolidan, csak magának zenél (ez vagyok én). Van aki valamennyit kienged a külvilágba, de még normális hangerővel hallgatja. Aztán van a bömböltetős, trance-t hallgató IQ-fájter, akitől erősen kiver a víz. undorító, ahogy hallgatják azt a sz*rt.
A csúszós út ellenére a busz egy percet sem késett, pedig azt hittem. Aztán rájöttem, hogy az óra csak 10 perc múlva kezdődik, tehát pontosan beértem. A Gépész I. előadás megint élvezhető volt. Megtudtunk pár érdekes dolgot a dörzshajtásról, amit sokszor fogok használni. Aztán némi internetezés, és #173 megírása a könyvtárban. Nem lett túl jó, de legalább nem sz*r. (Mennyit káromkodok mostanában...) Na meg meg is lett írva, igaz tíz óra késéssel, de még készen lett, menoh talán nem öl meg érte.
A tanítás megkoronázása érdekében következett négy óra, ismétlem NÉGY ÓRA Műszaki Mechanika. Ebből az első kettő izgalmas, semmit nem értős előadás volt. Ezen kezdtem úgy érezni magam, mint az előző félévi Anal I. előadáson. A tanár érthetetlenül magyaráz, rajzol, vonalakat húz, magyaráz, elhalkítja a mondatai végét, undorítóan rondán ír. Nem tudom meddig fogom bírni, de előfordulhat, hogy egy hét múlva skippelem a dolgot. Természetesen a két órás gyakorlat sem sokkal jobb. De ott már valamennyit lehet érteni, ha az előadás nem zsibbasztaná le az agyamat. Lehet plusz pontokat is szerezni, viszonylag könnyen. Ha próbálkozol egy feladat megoldásával, már kapsz egyet. Ha a feladat jó, akkor kettőt vagy hármat kapsz. Ezek igen jól fognak jönni a későbbiekben.

Délután lazán dzsaltam a szitibe be, mer’ a plázába’ fogok vásáróni, aztán olyat láttam, amitől leesett az állam. Távolról láttam, hogy egy nő sétáltat valami egészen kicsit és sötétet. Gondoltam, hogy egy zsebpitbull lesz, de nagyot tévedtem. Hatalmasat. Ez a szó, ekkora méreteknél igen meglepő, de így volt. A hölgy egy menyétet, ismétlem MENYÉTET sétáltatott, pórázon, ahogy kell. Lányos zavaromban majdnem lefotóztam, de inkább nem tettem, nehogy nekem ugorjon a dög.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr155112378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása