Egy Blog

#171

2006. február 26. - ZsubiHUN

Csütörtökön izgalmas Szervezés II. gyakorlaton vehettünk részt, ahol folytattuk a hosszúra nyúlt előadás anyagát. Azért kellett ezt tennünk, mert az igen mélyen tisztelt tanár úr tegnap késett az előadásról, nem hozta a terem kulcsát. majd 10 percig szerelte a projektort és a laptopot... Ez az óra nem volt izgalmas. Utána volt egy lukam, amiben megvettem a Fizika jegyzetet. Itt tudtam meg, hogy nem volt Közgizdaság I. előadás, amire ugye gyakorlat miatt nem tudok menni. Már elkezdtük tervezni a tanár meggyilkolását, amikor becsengettek Info alapra. Az óráról csak annyit, hogy egy az egyben ugyanaz, mint az előző félévben. A 90 percből nagyjából hetvenet átunatkoztam. A többi húszban vagy feladatot oldottunk meg, vagy olyat írtam le a kivetítőről, amit legutóbb nem sikerült. Közgizdaság I gyakorlaton kiderült, hogy az oktató úr elgázolt egy kutyát. Ez annyira nem hatotta meg. Aztán órán kicsit előadásozott, majd csináltunk pár feladatot, amivel jó pontokat lehet szerezni. Ezek jól jöhetnek az aláírás zh-kor, illetve a vizsgán.
13 órakor felpattantam a buszra, fél háromra hazaértem, majd hajnali egyig MSN-eztem mininával. Szóba került néhány érdekes téma is...

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr155112342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása