Egy Blog

#164

2006. február 12. - ZsubiHUN

Két, annyira nem hosszú hónap utána újra visszamegyek a imádott kollégiumomba, ahol ebben a félévben valószínűleg sokkal kevesebb időt fogok tölteni. Ennek van egypár oka. Konditerem és angol nyelvtanfolyam. Előbbi mát biztos, utóbbi még csak olyan 80%-ban. Tehát a blog frissülése teljesen random módon fog bekövetkezni, de majd igyekszem néha a könyvtárból is jelentést adnom. Ha már könyvtár, ha már iskola. Túl vagyok életem első tárgyfelvételén, ami viszonylag zökkenőmentesen ment végbe. Felhívnám a figyelmet az imént leírt „viszonylag”-ra. Mert okos vezetőink úgy határoztak, hogy a Szervezés II. gyakorlat (45 perc) és a Közgizdaságtan I. előadás (90) perc, megegyező időpontokban vannak. most mondhatnátok, hogy vessek magamra, amiért nem tudtam levizsgázni Közgizdaság I-ből, de ne tegyétek, szenvedtem emiat eleget (olyan két hetet). De már van tervem. Elmegyek a gyakorlatra, majd annak végeztével beesek az előadásra is. A tanító bácsi biztosan örülni fog, de majd megszokja. De el is szökhet.

Nfollal nem beszéltem egész hétvégén, ami meglepő, mert ilyen nagyon ritkán fordul elő. Így nem tudtam neki szólni, hogy megint írom ezt. Meg hosszú ideig blogot sem frissített, már kezdtem megijedni, hogy elszállt az ihlete. Aztán ma rá klikkeltem, természetesen FireFox-szal az oldalára, és mit láttam? Igen, dizájnváltást. De még ennél is több van, amit már azt hittem, hogy nem fog megvalósítani, aztán rájöttem, hogy eddig azért nem valósította meg, mert vizsgaidőszak volt. Tehát most így néz ki az oldal. Meg másként is kinéz.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr245112299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása