Egy Blog

#163

2006. február 11. - ZsubiHUN

Most, hogy sikerült megoldanom a bejegyzés nem írás problémámat, írok blogot. Sajnos IE alól kell, de az élet, mint azt sokszor szoktam volt mondani, kegyetlen. Ez jól látszik a #162-ben is, amiért én kérek elnézést. De néha ilyen is kell.

Hogy milyen lesz a folytatás? Még nem tudom. Valószínűleg olyan, mint az elmúlt időszakban, azaz írok szerény kis életem minden napjáról. Illetve majdnem minden napjáról. Azoknak is publikus/érdekesebb részéről. Ebben a félévben úgyis felpörgetem az életemet.

A már említett új rovattal mi lesz? Valószínűleg semmi, erre már nem lesz időm. Az Autósportok rovatot azért megpróbálom rendszeresen frissíteni, még akkor is, ha az idei év első két WRC futamáról semmit nem szóltam.

Így elsőre ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr35112296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása