Egy Blog

#158

2005. december 22. - ZsubiHUN

Mi lenne, ha nem ömleszteném rátok a sok WRC-t egyszerre, hanem csak úgy, szépen adagolnám őket? Szerintem is sokkal jobb ötlet.

Kedden annyi történt velem, hogy semmi érdekes. Olvasgattam Nfol blogját, írtam a vendégkönyvbe. Aztán délután megjött az Amerikai Pite 3 és a Vidocq, aminek nagyon örültem, már csak a Sólyom végveszélybennek kell megjönnie, és boldog ember vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr815102987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása