Egy Blog

#156

2005. december 21. - ZsubiHUN

Szépen lassan elkészült a 6680-ról írt szösszenetem. Nem díjnyertes alkotás, de nem rossz. Minden bizonnyal bővülni fog, mert mindent nem írtam bele, amit kellett volna és a kép is ki fog cserélődni, mert így elég randa. Természetesen WRC írások is lesznek, amint elkészítem őket. Több mint valószínű, hogy ömlesztve, egymás után kerülnek majd fel. Ha mégsem így lenne, akkor csak hozom a formámat.


Vasárnap tanultam némi kémiát, mert hétfőn megyek vizsgázni. A jegyzet olvasása közben találtam néhány felettébb érdekes mondatot, melyek közül kettőt szeretnék veletek megosztani. Ígérem, tetszeni fognak.


"A maradék, nem hibridizált p orbitál erre a síkra merőlegesen orientált."
"Az indukciós kölcsönhatások úgy alakulnak ki, hogy az állandó dipólusmomentummal rendelkező molekulák a szomszédos polarizálható, apoláris molekulán elektroneltolódást váltanak ki, azaz indukált dipólust hoznak létre."


Ilyeneket kellene megtanulnunk. Azért a feltételes mód, mert a kémia szerencsére csak egy féléves tárgy, senki sem szokott megbukni, a legkönnyebben összeszedhető 2 kredit. A vizsgán bármit lehet használni, ha van, akkor bevihetem a Kémia Nagylexikont, és az alapján tölthetem ki a tesztet.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr115102980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása