Egy Blog

#153

2005. december 19. - ZsubiHUN

Pénteken összefutottam az egyik volt osztálytársammal, aki bejelentette, hogy neki egy vizsgája sem lesz, otthon fog dögleni másfél hónapot. Én is ilyen bambán néztem, majd kérdésemre a "mindenből volt megajánlott jegy" választ kaptam. Jó neki.
Délután gyúrtunk egy lájtosat, de még előtte átraktam a csütörtökön esedékes Kémia vizsgámat hétfőre. Így hamarabb túl leszek rajta, tudok a többi tárgyra koncentrálni, amikre tanulni is kell.
Este játszottam egy "kicsit" a GT4-gyel. Három órán keresztül nyomultam a Nürburgring Nordschleife-n egy '67-es 300SL-el, de hajnali 2-kor már nem volt erőm tovább játszani, pedig már csak egy órát kellett volna menni. A versenyt reggel szerettem volna befejezni, ha... De ezt majd holnap.

winfos.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr625102972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása