Egy Blog

#152

2005. december 18. - ZsubiHUN

Reggelre már nem esett, csak olvadt. Elég rendesen. Ennek örömére kimentünk mamámékhoz, ahol csináltam pár gyalogutat, hogy lehessen közlekedni, majd bementünk a faluba és felköszöntöttük a papámat, aki most volt 74 éves. Aztán itthon voltam, kicsit pakolásztam a szobámban és nem csináltam semmit. Csak gondolkoztam. A karácsonyi ajándékokon, a vizsgaidőszakon, hogy mit tegyek a kémiával? Előrébb hozzam hétfőre, túl vagyok rajta, utána tudok mást tanulni, tudok ajándékok után rohangálni, vagy hagyjam csütörtökön. A döntést meg nem sikerült meghozni. Aztán eszembe jutott az is, hogy van ez a PSP, ami tök jó, vannak rá jó és szép játékok, mindenki oda van érte. Most nem fogok venni, mert még igen drága, de majd nyáron, ha úgy lesz pénzem és lemegy az ára, akkor valószínűleg veszek egyet. Főleg a GTA és a GT miatt. Hmm... GTA? Igen, újra kéne kezdenem, megint, mindent, csak most sorrendben. Tehát kezdődne a Vice City-vel, folytatódna a San Andreas-szal és befejeződne a Liberty City-vel. Átlátnám az egész történetet, érteném, hogy ki mit csinál, mit hazudik, hogy mi történt vele (Cassidy a LC-ben azt mondja, hogy Vietnámban veszítette el a karját, ami nem igaz, mert VC-ben részegen játszott egy bombával, ami leszakította azt és nekünk kellett elvinnünk a kórházba). Majd januárban kivégzem őket.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr495102971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása