Egy Blog

#151

2005. december 18. - ZsubiHUN

Szerdán éltem az iskolamentes életemet, azaz sokáig aludtam, kényelmesen felkeltem, lassan, megfontoltan megettem a reggelimet, beültem a gép elé, szétnéztem a neten, kicsit Gran Turismóztam, majd kiporszívóztam a kocsit. Ráfért. Majd úgy egy óra magasságában elkezdett nagy pelyhekben esni a hó. És csak esett, csak esett. Estére már volt vagy 20-25 centi. Öröm volt elhányni majdnem az egész kocsibejáróról. De egy cseppet sem aggódtam, mert tudtam, hogy nem fog megmaradni az egész. Nem azért tudtam, mert különleges képességeim vannak, hanem mert a hőmérséklet -1°C és 0°C között ingázott. Ilyenkor a hó az erősen szokott olvadni és esni. Majd meglássuk mi lesz reggel.
Miután jól átfagytam a hidegben, beültem a TV elé és megnéztem kedvenc sorozatomat. Nem, nem a Zanyátok köztöt, hanem a Született feleségeket a konkurens csatornán. Megint jó volt, csak lemaradtam a legvégéről, mert az HBO-n kezdődött az Underworld, amit már nagyon régóta meg akartam nézni, de soha nem jött össze. Nem is baj, hogy nem jött össze, kár lett volna kikölcsönözni. A legnagyobb probléma, ami először feltűnt, a vérfarkasok megvalósítása volt. Nagyon látszott rajtuk, hogy nem valódiak. Aztán ott volt még az is, hogy a kis hazánkban élő embereknek angol keresztnevük van. De ezeken még túllépünk, a történet lehet jól kidolgozott. De nem volt az. A film 75%-ban csak történnek események, mindenki kerget mindenkit, rájövünk, hogy az a vérfarkas, akinek 500 éve halottnak kéne lennie, nem halott, a vámpírok jelenlegi vezetője áruló. Az utolsó 20 percben kifejtik, hogy mi is történt pár száz évvel ezelőtt Magyarországon, ki a "kiválasztott" és hasonlók. Össze van csapva. És ez igaz a filmre is. Csak vérfarkasbuziknak!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr895102968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása