Egy Blog

#148

2005. december 16. - ZsubiHUN

Szombat reggel édesanyám azzal ébresztett, hogy pattanjak ki az ágyból és gyors iramban szedjem össze a ház körül és az udvarban összegyűlt leveleket. Ennek, abban a pillanatban annyira nem örültem, de a feladatot végrehajtottam. 1440 liternyi levél gyűlt össze, melyeket szerencsére nem kellett postázni, mert személyesen le tudtam szállítani a megrendelőnek. A helyszínen jelen volt a fogadóbizottság is, akik megkérdezték, hogy "Mind levél?" "Igen, csak azt hoztunk." "Üveg van benne?" kérdezte a másik. "Csak levelet hoztak!" válaszolta kolléganője. Majd megtudtam, hogy Netti még nem megy haza, ugyanis szét néz arra is. Ez az "arra" nagyon rejtélyesen hangzott, de nem foglalkoztam vele, csak kidobáltam a cuccot, majd indultam a második fuvarért. Ekkor gázpalackot is kellett cserélni, mert kezdett elszíneződni a láng a halászlé alatt.
Este elmaradt a szokásos DVD-zés, mert vendégeink voltak, így velük foglalkoztunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr45102962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása