Egy Blog

#142

2005. december 06. - ZsubiHUN

Nézzük csak néhány pontban összefoglalva a hétvégémet.

  1. Pénteken szervezési és vezetési ismeretek I. előadáson megint volt jelenléti ív, ami jó, mert így látja a tanár úr, hogy járok előadásra, nem csak gyakorlatra. Eddig egy előadáson nem voltam, amikor először íratott ívet. Ilyen az én formám. Itthon éltem az életem, netezgettem, kicsit kipihentem magam, erőt gyűjtöttem a 14-dik hétre.

  2. Szombaton a nagyszüleimnél voltunk, ahol részt vettem egy nem éppen diétás ebéden. Az ebéd tartalmazott egy enyhén csípős és nagyon forró gulyáslevest, majd pedig palacsinta.
    Este jött a szokásos program, DVD-t néztünk. Méghozzá A Bukás, Hitler utolsó napjai c. német filmremeket. Nekem nagyon tetszett, érdekes volt így látni a Führert, amint a már nem létező hadosztályoktól várja Berlin felszabadítását. Aztán elveszi Eva Braunt, és amikor már felismerte, hogy nincs menekvés, öngyilkos lett. Érdemes megnézni, ha lehet németül, mert úgy lenne az igazi. Sajnos én magyarul láttam, mert haverokkal néztük, akik annyira beleélték magukat, hogy bőrön át nézték a filmkockákat. Majd hajnali kettőig DVD-t írtam és Windows-t próbáltam telepíteni, ami sikerült, csak nem úgy, ahogy én szerettem volna, ezért elmentem aludni.

  3. Vasárnap reggel egy szem öcsém megoldotta a problémát, így sikerült rendbe rakni a gépet, minden működik, minden szép és jó, leszámítva a hálózati kapcsolatot, ami NAGYON érdekes dolgokat művel. Fogja és letiltja magát. Azt mondta, hogy nincs kapcsolat vagy korlátozott. Pedig volt kapcsolat és nem volt korlátozva. De a program újratelepítése után minden jóra fordult, volt hálózat, lehetett internetezni. Este megnéztem a Hellboy-t, másodszorra, de még mindig hiányzik belőle valami. Valami olyan, amit nem tudok elmagyarázni. Aztán akartam MSN-ezni Yzerman-nel, de nem volt hálózat, megint.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr985102944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása