Egy Blog

#139

2005. december 04. - ZsubiHUN

Esett. Egész nap. Ezért utálom az őszt és a szerdát. Amely szerda annyira nem tehet róla, hogy esett, de ettől függetlenül még utálom. Németen kiderült, hogy jövő héten kérdezősködni fog a tanárnő a hármasért, ami jó, főleg azért, mert következő félévben angol alap C nyelvvizsgát kívánok elkövetni magam és a világ ellen. Délben vásároltam, oszt beázott a cipellőm. Visszamenve az iskolába megint beázott, majd a délutáni bevásárlás után is beázott, ergo csucsogott a víztől. Ha már ilyen szépen összejöttünk ezen bevásárlás hallatán, akkor megjegyzem, hogy szerény személyemet már nagyon utalják a CBA-ban, a hülye kártyás fizetéseim miatt. Ezen szép napon is sikerült csekély 10 perc alatt fizetnem. A sor mögöttem exponenciálisan növekedett. A többi vásárló meg örült nekem. Látszott rajtuk. Visszafelé a cipőm teljesen átázott. T-E-L-J-E-S-E-N.
Szobatárs1 éppen most dicsért meg, hogy milyen rendes vagyok, de ez annyira nem kötődik a tárgyhoz, csak megjegyeztem. Megfáztam. Ezért este rágyújtok egy Neo Citranra, korán lefekszek, hátha csütörtök reggelre rendbe jövök.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr65102930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása