Egy Blog

#138

2005. december 04. - ZsubiHUN

Lehet, hogy kedden reggel itthon ébredtem. Lehet, hogy elmentem fürdeni. Lehet, hogy felnéztem a netre. Lehet, hogy bementem Kecskemétre. Lehet, hogy gyakoroltunk a jövő heti szoftver I. zh-ra, ami lehet, hogy megint nem lesz nehéz. Lehet, hogy volt anyagismeretünk. Lehet, hogy olyan dolgokat tanulunk, ami nem érdekel. Lehet, a tanár úr olyan hangerővel beszél a tanteremben, mintha az előadóban lenne. Lehet, hogy ez zavaró. Lehet, hogy volt tantermi gyakorlatunk, ami a szokásos izgalmakat hozta. Lehet, hogy este voltam bent a Malomban, ahol lehet, hogy csináltam fényképeket és videókat a kamerás mobilommal. Lehet, hogy éjszaka aludtam.
Lehet, hogy ez egy bejegyzés volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr155102926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása