Egy Blog

#137

2005. december 03. - ZsubiHUN

Ezen képen a két héttel ezelőtti üzemanyagárak láthatók. Mikor megláttam az első két számot, azaz a két bal oldalit, kicsit megrémültem.

benzin.jpg


Ez a két felirat a kollégium mosdójában van/volt kirakva a héten. A baj az, hogy ezeket tényleg ki kellett írni, mert egyesnek ezen tevékenységek nem egyértelműek...

wc1.jpg

wc2.jpg

Nyilván megtaláltam a madárinfluenzát egy akciós pulykamell párizsiban. De szerencsére szobatárs1 ette meg, így Ő kapta el a veszélyes kórt, én maradok veletek

madar.jpg

Ez a fenyőfa együttes található a Malom aljában, a szökőkútra (fountain) ráhelyezve. Ami emiatt nem működik, mert amúgy sem nagy látványossága még kevésbé lenne látható. Megy alatta, mármint a fák alatt egy vonat is, amit a kisgyerekek nagyon komálnak, mindig nézegetik, szaladgálnak utána. Én csak videó felvételt készítettem róla. Többen furán néztek rám...

fenyofa.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr915102916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása