Egy Blog

#132

2005. november 27. - ZsubiHUN

Szerda reggel, ez most 9 órát jelent, is felkeltem, előre készültem a beborult égbolt és havazás látványára. De csalódnom kellett. A kék eget egy darab szürke, havat hozó felhő sem rondította be. Szikrázó napsütés volt. A még többnyire fehér szomszéd kollégium udvara szinte világított. Minden jóban van valami rossz, tartja a mondás, de most nem találtam ilyet. A gladiátor is meleg volt, kajám is volt, igaz elfogyóban. Ez sem volt gond, mert délután biztosan megyek be a városba Több dolog miatt is. A legfontosabb a mindennapi betevőm beszerzése, ami nélkül rövid időn belül egy leszögelt koporsóban a föld alá helyeznének. Holtan. Aztán elmegyek a számítógépes boltba, mert DVD-írót kell venni és náluk találtam egy elég jót, elég jó áron. A harmadik dolog a fejem kiszellőztetése *a fejéhez kap* "Vissza kell adnom a kémia könyvet!" De ráér az holnap is, ez az egy nap már nem számít. A közgizdaság zh-ra mindenki ezerrel tanul. Csak nem ugyanúgy, mert több tanár tart gyakorlatot az 5 csoportnak. Van egy tanár, aki elvileg az elmúlt 4 évben mindig azonos feladatokat adott ki. A derék diákok ezt természetesen már megszerezték a megoldással együtt. Az egész egy nagy teszt, így a megoldások betűit már kívülről fújják. De mi van, ha pont ebben az évben újít a tanár? Vagy összekeveri a sorrendet? Mert ha így lesz, és nem érik el az 51%-ot, akkor nem mehetnek vizsgázni, ergo vehetik fel újra ezt az 5 kredites tárgyat, kreditenként 3000 jó magyar forintért. Hogy a dolog meg szebb legyen, keresztfélévben nem indítják. Persze van pót zh, de az már nem az igazi.
A mondásnak/Murphy-nek mégis igaza volt. Odakint nagyjából 0 fok volt, a szel fújt°, a Nap a szemembe sütött, a járda 80%-ban sík jég volt. De ezen elemek sem tudtak megállítani, sikeresen eljutottam a számtech boltba, ahol kifogtam egy halk és beszédhibás eladót, aki szemmel láthatóan csinált valamit a pult mögött, és én megzavartam ezen tevékenységében. De nagyon segítőkész volt, és elmondta azt, ami neten is fent volt, majd visszabújt a papírjai közé. Nem kérdezett semmit, pedig ez egy eladótól egy elektronikus cikkeket forgalmazó szakboltban elvárható lenne. De ettől függetlenül náluk fogom megvenni az árut, ha addig nem kapok jobb ajánlatot.
Hogy mit utalok egy boltban? A kasszánál sorban állva? Ha az öreg nyanyák, nem, nem idős hölgyeket akartam írni, mert ez sértő lenne a kedves idős nénikre, akik kedvesen megkérnek, hogy toljam már kicsit előrébb a megvásárolni kívánt termékeimet, mert szeretne kipakolni a kosarából. Mert az öreg nyanyák csak elkezdenek kipakolni, még akkor is, ha a szalag végén nincs is hely, mert én oda pakoltam az élelmiszereket. Gondolva arra, hogy az úgy is mozogni fog, pont, mint egy futószalag. Nem bírnak várni. Idegesítők.
Odakint beborult, akár havazhat is.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr135102618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása