Egy Blog

#130

2005. november 25. - ZsubiHUN

Hétfő reggel, illetve hajnalban telefonom ébresztett az előre beállított kellemes dallammal. Kényelmesen felkeltem, elvégeztem az ilyenkor szokásos dolgokat, levonszoltam magam a földszintre, ahol anyukám azzal fogadott, hogy esik a hó. "hogy a mit csinál a micsoda?" "esik a hó" "nem az nem esik" "de esik". Megnéztem és tényleg esett. Tudom minina, Te előre megmondtad. A buszmegállóban csekély 10 percet vártunk a buszra, ami nyilván az időjárás miatt késett, de legalább új volt, volt rajta ülőhely, és nem utolsó sorban légkondicionáló berendezés. Bár ennek működését nem vettük igénybe, mert nem vagyunk jegesmedvék és nem Szibériába készültünk. Aztán a GAMF előtt nem sikerült leszállnom. Történt ez azért, mert közvetlenül leszállás előtt nem mertem átmászni a táskákon. Mikor oda értem az ajtóhoz a sofőr már becsukta. Hiába szóltam. De nem gond, mert a következőnél megállt. Ahonnan 10 perc gyaloglás a főiskola... Ez a séta arra nagyon jó volt, hogy felébredjek, teljes erővel az anyagismeretre tudjak koncentrálni. Sikerült is, olyannyira, hogy közgizdaságra már egy csepp energiám nem maradt. De ne szaladjunk ennyire előre! Megnéztem a zh eredményét. 13,5 pont, pontosan jó, nem kell újra írnom. :) Délutánra a hó nagy része elolvadt, maradt belőle víz és hideg. Igen, hideg. Nem tudtátok? A hó hozza a havat, nem a mikulás. Aki megjegyezném, ha 8 évesnél fiatalabb vagy, akkor ugorj egy mondatot, nem létezik. Pfffff... Holnap további havazás, délután +2 fok várható. Este megint bent voltak a városközpontban a krisnák, de engem szerencsére elkerültek. Nem úgy haveromat, akit a továbbiakban "haver1" néven fogok nevezni, akire nyilván rátört a jótékonykodhatnék és adott nekik 500 magyar fizetőképes valutát, hiába mondta, hogy diák, kollégiumban lakik, ki van számolva a pénze, ezek csak erősködtek. Még mindig nem értem, hogy miért a diákoknál és a kisgyerekes családoknál próbálkoznak. Mert ugye köztudott, hogy ezeknek a népcsoportoknak van a legkevesebb pénzük. Majd később arra gondoltunk, hogy, mikor mennek vissza a szektájukba, útközben megverjük őket és elvesszük az aznap összekoldult pénzt. Úgy 30-50 ezer között lehet náluk, ami azért nem rossz zsebpénz egy hónapra.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr575102614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása