Egy Blog

#124

2005. november 20. - ZsubiHUN

Itt a múlt hét hétfő bevezető szövege szerepel.
A főiskolán nem történt semmi különös, anyagismereten I.-en kaptunk néhány információt a keddi zh-val kapcsolatban. Viszont a koleszban több érdekesség is történt, melyek nem csak ehhez a naphoz kapcsolódnak. Kezdem talán a kellemes dolgokkal. Végre van szendvicssütőnk, amivel finom kis szendvicseket tudunk sütni magunknak. A falon már értékelhető mennyiségű poszter van, így egész otthonos lett a hely. Bár még mindig nem olyan jó, mint a saját szobám, de jó. Csináltam egy elég pihent feliratot az ajtónkra, mely több embernek is bizonyíthatóan tetszett. "Ez egy ajtó." Került ez ki azért, mert elég sokan írnak ki mindenfélét az ajtajukra, hát mi se maradjunk ki! Az egyik szobatársam erősen mosolyogva jött be a szobába és megkérdezte, hogy ez most mi is? Elmondtam neki a lényeget és megértette. A másik szobatársam már röhögve esett be az ajtón és Ő is kérdezett, így kénytelen voltam neki is elmondani, hogy miért tettem ezt. Majd este az egyik szomszéd esett be, beszélt, majd feltűnt neki a papír az ajtón és nem nagyon értette. Aztán megtetszett neki, benyit: "Ez egy szoba." és tovaszáguld. A szuper zenedobozomon végre sikerült behangolnom a Danubius rádiót, így már van jó zene is.
A negatív behatások egyetlen, de elég jeles képviselője a szomszéd zenei ízlése. Eddig nem volt vele, mert nem hallgatta ezt a zajt. Mindenki hallgatható zenét szokott hallgatni, de Ő(k) hörgős rockot hallgatnak. A szövegből csupán annyit lehet érteni, hogy "hörr-hörr". Néha Ő(k) is rákezd(enek). Múlt hét pénteken rájuk lett szólva, hogy reggel ne hallgassák már ezt a szart.

A rádiót hallgatva kiderült, hogy csütörtökön akár havazhat is. No ennek én nagyon, de nagyon nem örültem, ugyanis november közepén nem hiányzik a hó. Aztán rájöttem, hogy ha esik, akkor úgy is elolvad, mert szerencsére nappal még pozitív fokok röpködnek mindenfelé. De esőre számíthatunk, országszerte. Nem gond, ez jellemző az őszre és mióta itt vagyok Kecskeméten, csupán kétszer esett. Nyáron egy hét alatt esett ennyiszer, nem két és fél hónap alatt! Változik a Föld klímája? Lehet.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr265102596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása