Egy Blog

#122

2005. november 19. - ZsubiHUN

A hétvégén több dolog is történt. Szombaton véget ért az elmúlt egy hónap teljesen kiszámítható és kellemes időjárása. Illetve szombat volt az utolsó ilyen nap, mert ekkor még jó idő volt, de már lehetett érezni a vég eljövetelét. Informatika alapismereteket tanulgattam, mert szerdán zh lesz belőle, ami nem véresen komoly, mert az aláírásért megy. De nagyon rosszul sem kellene megírni, mert akkor vizsgán jobbnál jobb kérdéseket fog feltenni kedvenc informatika tanárnőnk, aki a félév elején elmondta, hogy "a hw rövidítése a hardware". Ezt eddig fordítva tudtam, de ha Ő mondja...
Délben megnéztem a Totalcart, ahol Karotta és Winkler hozta a formáját, zseniális műsort hoztak össze. Utána átkapcsoltam az RTL-re, ahol Répa Kata alkotott valami erősen felejthetőt egy valamilyen autóról, amiben nagy valószínűséggel kevés pakolórekesz volt, nem tudta úgy beállítani az ülést és a kormányt, hogy mindent jól elérjen és lásson. Ez, figyelembe véve a 150 centis "magasságát" nem meglepő. Nem értem, hogy hogyan került bele az Autómániába. Mondjuk Gyulai B. is ott van... Majd megnéztem a GPM időmérőedzését. Jó volt látni azokat a pilótákat, akiket fiatalon nem láthattam versenyezni, mert karrierjüket még azelőtt befejezték, hogy én megszülettem volna erre a világra. Csúszkáltak, ellenkormányoztak, örültek, lihegtek, még többet örültek, nyilatkoztak és nagyon boldogok voltak. Remélem ezt a Forma-1 zseniális szabályalkotói is látták és meggondolják az elektronikus segédeszközök korlátozását. Gondolok itt elsősorban a kipörgésgátlóra, amivel tényleg lehetne lassítani a pilótákat, mert nem mehetnének minden kanyarban padlógázon, gondolkodniuk kellene. Czollner Gy. megint alkotott, de erre nem fecsérelnék több szót.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr55102589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása