Egy Blog

#121

2005. november 18. - ZsubiHUN

A pénteki nappal két dolog vette kezdetét. Az egyik kellemesebb, a másik biztos volt és nem vártuk. Az előbbi természetesen a hétvége, ami jó, mert itthon vagyok, és nem kell bemenni előadásokra. :D A másik a november hónap, ami a felsőoktatási intézményekben azt jelenti, hogy minden héten írunk finom kis zh-kat. Ügyesebb olvasók ebből már rá is jöttek, hogy pénteken írtam, körülbelül 130 hallgatótársammal együtt egy zh-t. Egészen pontosan kémiából sikerült ezt elkövetni és nehézségét az okozta, hogy nem lehetett beszélgetni a mellettem ülővel, nem adhattam át neki az én lapomat. Mert ezen kívül bármit, ismétlem BÁRMIT lehetett használni. Akár a Kémia Nagy enciklopédiát is bevihettem volna magammal, ha van ilyenem. Mivel nincs, így egy kémia könyvet vittem be, amit nem használtam. Volt helyette "puska", ami a körülmények miatt nem az elnevezésének megfelelően működött, mert mindenki előtt kint figyelt a padon. A feladatlapot megkaptuk, egy 25 kérdésből álló teszt volt. Nehéz volt. Főleg azért, mert két éve nem tanultam kémiát. Igazából akkor sem tanultam, amikor volt, csak bent voltam az órán. Majd meglátjuk, hogy milyen lett. Ha 51% alatt van, az sem baj, mert ez csak pontszerző zh volt, ha nem lesz hármas, vagy annál jobb, akkor mehetek vizsgázni.
Az is ilyen kemény lesz...

Délután voltunk konditeremben, ahol mellre, bicepszre, tricepszre és hasra gyúrtam. Meg kifizettem a 4000 HuF-os bérletet is, de két hónapra, mert csak hétvégénként tudok járni. Teljesen gazdaságos hely, ami biztos azért van, mert a TESCO közelében helyezkedik el.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr455102587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása