Egy Blog

#118

2005. november 12. - ZsubiHUN

A hölgy a hátsó sorban valószínűleg ajándékot fog kapni, mert tényleg a keddi napom leírása következik. Első két órám ilyenkor ugye nincs, ami nagyon jó, mert ki tudom aludni a tegnapi koránkelés fáradalmait. Bementem az elméletileg utolsó testnevelés órámra, ahol kiderült, hogy az év eleji mutatványom miatt, ami nem volt túl sikeres, még egyszer be kell mennem, hiába teljesítettem az előírt öt órát. De hagyjuk a jövőt, az még odébb van, törődjünk a mostani felmérésekkel. Újfent megpróbálkoztam a 100m-es síkfutással, ezúttal egyedül és sikeresen. Magyarul nem hasaltam el. Így sikerült világcsúcsközeli 14,5-ös időt futnom, ami határozottan nem rossz. A futás fáradalmait 5 kg-os súlyok visszagurításával vezettem le. Ezen nem túl nehéz, ám annál monotonabb meló végeztével sikerült egyéni csúcsot felállítanom távolugrásban. 4 méter és 20 centiméter levegőben eltöltött távolság után fogtam talajt. Nem sok, de lehet, hogy nem is érdekel, ugyanis nem atléta vagyok.


Szoftverüzemeltetés I. A szünet előtt elkövetett zh-k kiosztásával telt az óra első néhány perce, ahol kiderült, hogy a csoportban mindenki 51% fölött teljesített. Sajnos nem kaptunk részletes kimutatást, pedig érdekelt volna, hogy ki a "leggéypésebb". Rövid ellenőrzés és számolgatás után arra jutottam, hogy ha összesen 3 pontot vesztettem, és a zh 50 pontos, akkor nem 36 pontnak kellene szerepelnie a pontszám mezőben. Ki lett javítva a mátrix hibája, így az enyém lett a legjobb zh. :D Ekkor kopogtak az ajtón. Majd áthajtottak minket egy másik terembe, ahol a gépek többsége nem volt hajlandó engedelmeskedni a beírt jelszónak. Ez tényleg azt jelenti, hogy néhol nem volt Windows bootolás. De a technika már csak ilyen.


Este moziban voltunk és a Légcsavar (Flightplan) c. amerikai filmet néztük meg látószervünkkel. A trailerekből nem erre számítottam, de az összkép pozitív, még akkor is, ha a történet és a szereplők cselekedetei nem tűnnek teljesen valósnak. De nagyon jó, egyszer mindenki nézze meg, nem fog semmit veszíteni!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr975102576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása