Egy Blog

#113

2005. október 31. - ZsubiHUN

Szombat délután kaptam egy hívást, hogy menjünk el konditerembe. Természetesen igent mondtam, mert már 3 hónapja nem voltam, akkor is csak egy hónapig jártam, ezért itt lenne az ideje a visszatérésnek. A helyszínen találkoztunk egyik haverunkkal, így még jobb lett az edzés. De történtek érdekes dolgok is. Először az árak emelkedése volt meglepő, majd az,hogy az üzemeltető nő olyan 14-15 évesnek nézett minket... Ennyire fiatalnak még sohasem néztek! Általában 16 évesnek szoktak nézni, ami a jövőre nézve pozitív, de jelenleg negatív hozamúnak tartom. Ekkor jöttem rá, hogy reggel nem kellett volna megborotválkoznom, akkor talán nem néz 14 évesnek... Meg azt is mondta, hogy olyan kis vékonykák vagyunk, nem szeretné, hogy lesérüljünk. Az tény, hogy egyikünk sem egy szumózó külsejű egyén, de annyira nem vagyunk vékonyak. Felajánlotta segítségét is, ha valamit nem tudnánk. Itt egy kicsit megrémültem, haver csak mosolygott magában. Nem azért, mert annyira tetszett neki a nő, hanem azért, mert kb. 2 évig folyamatosan járt edzeni, csak akkor egészen más helyen volt a kóceráj és egészen mások csinálták.
Nem csináltunk semmi komolyat, csak átmozgattuk az izomcsoportokat. Nagyon jólesett ez a kis edzés, nem úgy az izomláz, ami ma reggelre tetőzött és még mindig nem csillapodik. De legalább a bal könyököm ízületei nem fájnak, mint tegnap. Pedig bemelegítettem rendesen. Van ilyen.

De, hogy ne csak rólam legyen s, beszéljünk a B13 e heti kisebb problémájáról,ami szerencsére nem okozott nagy problémákat, sikerült megmenteniük az adatok 99%-át. Ugyanis a szerverük kapott egy áramlöketet és a winchesterek megmurdáltak. De rendbe hozták és ezért nagyon hálásak vagyunk nekik. Kösz fiúk!

Nyílt egy olyan blog, aminek már a kezdetekkor meg kellett volna születnie. Ez nem más, mint a BlogTükör, ahol Tükör  megírja véleményét a blogokról és felhasználókról. Okos ötlet és nekem nagyon is tetszik.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr565102559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása