Egy Blog

#110

2005. október 29. - ZsubiHUN

Kedden nem volt tesiórám, így meg tudtam tanulni Szoftver I.-re a fogalmakat. Nem volt nehéz, mert olyanokat tanultunk, amit már többször is említettem, de a másolásnak vagy a fájlnak ki tartja észben a definícióját?! Jogos a felvetés, hogy ezeket egyszer már meg kellett tanulni, valamikor általános iskolában, de az már elég régen volt, figyelembe véve azt a tényt, hogy eddig hány évet éltem. Megtanultam, vagyis inkább memorizáltam őket, majd a ZH-n jól nem jutott eszembe a szoftver fogalma... De, ha jók a sejtéseim, akkor nem ennyi az összes hibám, mert le kellett írni DOS parancssorral azt, hogy hogyan hoztam létre egy mapparendszert. De kérem, ki használ még DOS-t? Valószínűleg meg lesz az ötös, de nem merem elkiabálni.
Délután, Anyagismeret tantermi gyakorlaton átéltem eddigi életem legunalmasabb 25 percét. Ugyanis ón-ólom ötvözet lehűlését mértük, 400°C-ról 99°C-ra. A hőmérsékletet 5 mp-ként mértük, ha eljött az ötödik, azt kellett mondani, hogy "most." Na ezt csináltam én. Öt perc után szörnyen unalmas volt, de legalább volt időm azon gondolkodni, hogy ez mire lesz nekem jó. Nem jutottam semmire. Csak arra, hogy ez egy 5(!) kredites tárgy és valószínűleg csak azért tanuljuk, mert ez egy műszaki főiskola. Áááááhhhhh...
Este, mert kedd van elkezdődött a buli, már a koleszban. A zene megy ezerrel, mindenki pörög, kivéve, aki másnap német ZH-t ír, elég sokan ittasak, de úgy fél 11-kor elhúznak. Leszámítva néhány srácot, akik csak később indulnak. Ekkor történt, hogy egyikük benyitott a szobánkba, és megkérdezte: "Itt Ti laktok?" pár másodperc után: "Általában igen." Erre kiment és benyitott, ugyan ezzel a kérdéssel a szomszédba.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr305102547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása