Egy Blog

#108

2005. október 23. - ZsubiHUN

Ez a hétvége túl gyorsan suhant el! Nem szeretem az ilyet. Éppen ezért remélem, hogy a következő hét, ami a szünet előtti utolsó hét, is hasonlóképpen fog tovaszállni. Igazából a hétvégém csak úgy eltelt, péntek este itthon voltam, de a hálózat rosszalkodott, így az MSN beszélgetések szépen abbamaradtak. Magamhoz is ragadnám a szót, hogy bocsánatot kérjek Nfol-tól, hogy csak úgy otthagytam, nem direkt volt, majd jövő héten beszélünk. Hogy melyik nap, az számomra is rejtély, mert emlékeim szerint pénteken lesz gólyabál a fősulin. De addig még valószínűleg jelzek, valahol, valamilyen formában. Vagy nem, ez még a jövő titka. De visszaszárnyalva a hétvégémre, ami valószínűleg minimális mennyiségű embert érdekel, a szombatom sem volt kifejezetten eseménydús. Volt évfolyam találkozó, de nagyon kevesen voltak, ezért eljöttünk és inkább a városban vadásztunk szórakozás után. Sok jó nem volt, el is álmosodtam, ezért hazajöttem. Hiba volt. körülbelül három perccel a távozásom után felpörögtek az események! Rendőrök, verekedés, ordibálás, anyázás, snagy tömeg, izgalmak. Ilyen az én formám. A mai nap meg olyan gyorsan elmúlt, hogy az már ritka! De legalább szép volt az idő.
Hajnalban kelek, megyek vissza Kecskemétre. De legalább a csomagomat nem kell cipelnem, mert anyumnak dolga lesz bent és elhozza őket. Pénteken meg jön értem, hogy ne kelljen az összes cuccomat hazacipelnem.

Talán kedden jelentkezem.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr645102540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása