Egy Blog

#102

2005. október 13. - ZsubiHUN

Kedden lefutottuk a coopert. Aki nem tudná, annak elmondom, hogy ez a 12 perces folyamatos futás felmérése. Amolyan állóképesség teszt. A folyamatos futást elég nehéz úgy kivitelezni, ha az ember már két hónapja nem sportol semmit és két éve nem futott coopert. Ehhez képest elég jó eredményt értem el: 2395 métert futottam úgy, hogy az utolsó egy percet végigsprinteltem. Megállásnál, miközben levegő után kapkodtam és a salakpálya gyönyörű, absztrakt mintázatát kémleltem, fura, homályos és sötét foltok kezdtek megjelenni szemem előtt. Némi rémület lett úrrá rajtam, de leküzdöttem, nem kellett leülnöm. Az óra további része abból állt, hogy a tornateremben ültem és néztem, ahogy a többiek ping-pongoznak. következő héten, a most elmaradt súlylökés felmérése lesz napirenden. Ami rossz idő esetén még tovább tolódik, mert az egyébként elég kicsi tornateremben a parketta nem biztos, hogy rajongana a 6 kg-os fémgolyók becsapódásának. Ugyanis a parketta rideg anyag.
Szoftverüzemeltetés I.-en megírtam a #101-et, amit azóta jól frissítettem, mert eszembe jutott pár dolog.

Este megint megszálltak a jótevők. Egy srác odajött hozzám, hogy hallottam-e a krisnákról? Erre én, a másodperc törtrésze alatt egy zseniális választ gondoltam ki agyacskámban és mondtam is ki, amivel sikerült kizökkentenem eddigi ritmusából: "Szerintem nem is fogok." "Biztos?" "Biztos." Pedig vehettem volna könyvet, magazint, vagy adhattam volna pénzt. Ezeket nem tettem meg, de, hogy legyen egy kis sikerélménye, elfogadtam egy szórólapot. Miközben előkotorta, elmondta nekem, hogy ez egy 4000 éves kultúra, hisznek a lélekvándorlásban és mi nem ez a test vagyunk, ez csak átmeneti állapot. Magamban gondoltam: Nekem tetszik ez a test, de ha tudsz egy jobbat ajánlani, akkor cserélhetünk. Ha adományozok valamit, akkor szerencsém lesz. Erre én: "Akkor szerencsétlen leszek." Itt végképp nem tudott mit csinálni, elhúzott és tovább próbálkozott, más diákoknál, akik szintén leszarták.
Itt a kép a szórólapról, amit jól elfogadtam tőle:

krisna3.jpg

krisna4.jpg

Ekkor felmerült bennem, hogy miért diákokhoz mennek oda a hozzá hasonlók? A tanulók nem arról híresek, hogy sok pénzük van és szeretnek adományozni. És miért fiúk próbálkoznak kérni? Ha egy jó csaj (ide mindenki behelyettesíti az ideálját), ha mondjuk egy nagymellű, kivágott felsős szőke jönne oda, akkor még adakoznék is. De így...

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr685095147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása