Egy Blog

#99

2005. október 09. - ZsubiHUN

Másnap, ahogy előző nap elterveztem, érdeklődtem internet ügyben. A portán egy igen izgalmas párbeszédnek voltam részvevője, ahol a portás... Inkább jöjjön a szöveg:
-Jó napot! Az lenne a kérdésem, hogy itt a kollégiumba ez az internet dolog hogyan működik? mit kell tennem, hogy az én szobámban is legyen?
-*csak néz rám, látszik, hogy az adatokat nehezen tudja feldolgozni* Most nem értem. Milyen internet hogyan működik?
-Nem konkrétan az internet működésére gondoltam, - de, ha már itt tartunk, igazán kifejthetné- hanem az, hogyan tudnék hozzáférni a szobámban? Kell érte fizetni?
Egyszerűen is válaszolhatott volna, de nem tette:
-Az elsőn laksz?
-A másodikon.
-Akkor végképp nem értem, mert ott elvileg nem lehet, csak az elsőn, mert ott az informatikusok vannak, nekik kell, mert előírás. Legalábbis legutóbbi információm szerint nem lehet.
-Pedig madzagokat a másodikon is huzigáltak.
Itt kitért arra, hogy kit kellene keresni az ügyben és, hogy szerinte nem lehet, mert Ő így tudja. Ha így tudja, akkor az biztos úgy is van! Hiszen Ő a PORTÁS! délután megkérdeztem a szinten, hogy mik ezek a madzagok és kiderült, hogy a TV-t lehet bevinni a szobákba. Mármint a TV adást.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr815095124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása