Egy Blog

#98

2005. október 07. - ZsubiHUN

A korán kelés, legyen az bármelyik napon, esetünkben éppen szerdán, nem az én műfajom. Direkt korábban feküdtem le, hogy ki tudjam aludni magamat, de a kelés így sem ment könnyen. Utána egész jó volt, főleg, mert a buszon volt szabad ülőhely. De szabadságáról nem kellett megkérdeznem a párján ülő egyént, mert aludt. Ezen tevékenysége közben a teste ellazult, aminek egyenes következménye lett az, hogy követte a busz mozgását. Például kanyarban nekem dőlt, fékezésnél előre. Leginkább úgy nézett ki, mint egy részeg ember. Csak piaszag nem volt. Megérkeztem, megyek németre, ami maga volt a kínszenvedés. Az egész ott kezdődik, hogy ez német óra, ahol elég sűrűn előfordulnak német szavak és mondatok. Na ez például engem irritál. Olyan 60 percnél jelentkezett nálam az, hogy írás közben 3 mp-re becsukódott a szeme és csak nagyon nehezen bírtam kinyitni. Ez sokszor megismétlődött és egyre tovább tartott. Hirtelen vezérelt ötlettől kinéztem az ablakon, ahol sütött a Nap, kék volt az ég. Felébredtem és szerencsére az órának is vége lett.
Analízis I. előadásra kitaláltam egy taktikát, amit nem sikerült alkalmaznom. Ez a következőképpen nézett volna ki: viszonylag keveset jegyzetelek és többet figyelek, hátha megragad valami. Nem jött be. Írtam két oldalt és már fél oldalas lemaradásban voltam a tanárnőhöz képest. Feladtam, és leraktam a tollat, hátradőltem és figyeltem. Megnéztem az időt, 12:00. Megnéztem fél óra múlva, 12:05. Következett a gondolatok elkalandozása című epizódunk. Öt perc után azon gondolkoztam, hogy "miért jöttem műszaki főiskolára?", "kell ez nekem?", "miért nem mentem szakmát tanulni?", "hogyan tudnám kettészakítani az órát és a tanár derekát?" Kezdtem teljesen rosszul érezni magam (lelkileg) és ez hatással volt az egész napomra.
A koleszba beérve azt láttam, hogy tyúkbeleket vezetnek mindenfelé. Lassan rájöttem, hogy ez bizony internet lesz! Meg is örültem és elhatároztam, hogy másnap megkérdezem a portán, hogy ehhez hogyan lehet hozzájutni.

Ja! Este egy konzervdoboz fedővel elvágtam az ujjamat és vérzett.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr935095120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása