Egy Blog

#96

2005. október 03. - ZsubiHUN

A szerdai napom, az előzőekhez képest a tökéletes eseménytelenségről szólt, csak eltelt.
Csütörtökön nem voltam közgazdaságtan I. gyakorlaton, ahogy a tankör nagy része, mert az ajtón az a felirat fogadott minket, hogy ma az óra elmarad. Fogtuk magunkat és lehúztunk a fenébe, mert így lett három óra szünetünk. A koleszban pihentem, gyógyítottam a sebemet. Visszatérve az iskolába fogadott a hír, hogy volt óra, a papír tegnapi volt, csak kint maradt. Csodálatos! Ez egy hiányzás. Így már csak hármat tudok felhasználni. De az egész a tanárnő hibája, mert Ő hagyta kint a papírt, mi csak áldozatok vagyunk. A rendszer áldozatai! Talán túlélem.

A jó kis 3650-esemet elcseréltem húsz jó magyar ezerforintosra. Ezzel egy lépéssel közelebb kerültem a 3230-ashoz, ami most nagyon tetszik és ki is próbáltam. A kijelző GYÖNYÖRŰ! Csak 65k szín, de az tökéletesen látszik. A menü pont olyan, mint a többi symbian 60-asnak, semmi különbség. egyedül az zavaró egy kicsit, amit Nfol is mondott, hogy a középső gombok (joystick és még négy gomb), kicsit mozognak. Ez, az árkategóriára való tekintettel zavaró, de találtam logikus(?) magyarázatot. Ez pediglen a következőképpen hangzik: azé' van így, hogyha berokod a zsebödbe, akkó' dzsojsztikk tudjon mozogni, ne feszüljön, mer' az feszül, ha beteszed a zsebbe. Ezé' ilyen gumis izére vannak rakva ezek a gombok. De lehet, hogy nincs igazam.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr615095104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása