Egy Blog

#94

2005. október 02. - ZsubiHUN

Hétfő este sétálok vissza a koleszba, mikor is megállít egy srác, aki Jézus Krisztusról és a mormonokról szeretne nekem beszélni. Itt leszögeztem, hogy nem vagyok hívő. Ez igaz is, de hősünket ez sem tántorította el attól, hogy folytassa mondókáját. A mormonokról akart pár szót mondani, de előtte megkérdezte, hogy hallottam-e róluk. A válasz igen, mert tényleg olvastam róluk és így sikerült elkerülnöm, hogy hosszasan ecsetelje a mormon vallás kialakulását és főbb jellemzőit. Majd arról érdeklődött, hogy egyszer meghallgatnék-e egy róluk szóló "előadást". Az előadás gondolom hittérítés akar lenni, de nem biztos. Vagy igen. Az előadáson elmondanák, hogy nekik milyen fontos Jézus Krisztus. Kit érdekel?! Ha nekik fontos, akkor imádkozzanak hozzá, higgyenek benne, de nekem ne beszéljen róla, mert nagyon nem érdekel.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr895095057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása