Egy Blog

#93

2005. október 02. - ZsubiHUN

Péntek - reggel. (szeptember 23)
Hajnali 6 órakor arra ébredtem, hogy vérzik az orrom, minek következtében a párnám véres lett. Orromat megtörlöm, belenyomok egy zsebkendőt, majd darab idő után kiveszem és nem vérzik. Jeeeeee!!! Vagy mégsem? Megtapogattam és elkezdett belőle "ömleni" a vér. Beálltam a csap fölé és 10 papír zsebkendő és 40 perc felhasználása után elállt. Itt sejthettem volna, hogy a mai reggelem nem lesz zökkenőmentes. Magamban kiterveltem, hogy a TO-ra még tanítás előtt benézek, elhozom a dolgokat.Odamegyek, de minden ablak zárva volt, sehol egy lélek. Kifelé jövet látom meg a nyitvatartási rendet, ami belül van, eldugva egy sarokba jól, hogy azt a kedves diák ne láthassa meg. Minden nap 8-kor nyit. Nem logikus. A diákok egy jelentősebb része már 7:30-kor ott van az iskolában, de van, aki még hamarabb megérkezik. Ha 7-kor nyitna, akkor nagyon sokan el tudnák intézni az ügyes-bajos dolgaikat, nem kellene később ott állniuk és növelni az amúgy sem rövid sort. Mindenkinek jobb lenne. De nem, nekik 8-kor kell nyitniuk, mert az jó. Semmi gond, bemegyek szervezési és vezetési ismeretek I. előadásra, amiből mindjárt kettő van. Szünet. Összerámolok, rohanok a TO-ra, hogy az elsők között legyek. sikerült, de az ablak zárva és a sor növekszik. egy srác szólt, hogy valamilyen illetékes személy igazán kijöhetne és végezhetné a munkáját. Mert  munkaköri leírásban, szerintem, az nem szerepel, hogy reggel kávézni és beszélgetni kell. Kijön a nő, 3 percig beszél az előbb említett úra, de a papírjait nem találja. Ekkor derül ki, hogy neki csak a jövő héten kell jönnie... Az ilyeneket is elűzném a kamionosok és biciklisek bolygójára. Becsöngetnek, de én még mindig a sorban állok, de nem érdekel, most van időm, máskor nem érek rá. Nagy nehezen sorra kerülök, mondom, hogy ki vagyok és miért jöttem. "Úgy rémlik, hogy a maga diákja sem jött meg." Hogy mit nem csinált? "Biztos nem lett befizetve." Itt jöttem én: "Biztos be lett fizetve." A hölgy: "Be kellene hozni a befizetést igazoló csekket, úgy két héten belül. De lehet, hogy lassan jön a pénz." Nem kifejezetten boldog hangon: "Rendben." Eme izgalmas beszélgetésünk közben átvettem az ETR kódot, ami van. 20 perce tart az óra, inkább kihagyom, leülök az aulában és beszélgetek. Pár perc múlva csöngetnek. még mindig csöngetnek. Miva'?! Tűzriadópróbaaaa!!!!!! Meneküljünk!!!! Miután a teljes épület üres lett, szóltak a mi tanárunknak, hogy esetleg hagyják el a termet, mert élve elégni nem olyan jó dolog. Kijönnek, a terem teljesen üres, csak az én cuccaim vannak ott, amiket hivatalosan ki kellene hozni. De ha nem vagyok ott, akkor hogyan hozzam ki?! Az órát nem fejeztük be, irány haza!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr225095050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása