Egy Blog

#92

2005. szeptember 25. - ZsubiHUN

Ez a szoftverüzemeltetés I. elég könnyű, sok újat eddig nem hallottam, csak olyat, amivel évek óta nem foglalkoztam. Heti két óránk van egyben, szünet nincs, de az időt még így sem használjuk ki maximálisan. Legutóbb az utolsó 30 percben neteztünk, de nem szóltam hozzátok. Pedig lett volna mihez.
A német felmérő tesztem 51%-os lett, ami dolgozatként kettes, de nyelvvizsgán nem jó semmire. De nem is fogok nyelvvizsgázni, pedig gondoltam rá. Ezt a félévet átvészelem, majd a következőben elkezdem az angolt és leteszem az alap C-t. Ha nagyon belelendülnék, akkor foltatom és meg sem állok a közép C-ig! Analízis I. előadáson továbbra sem ért senki semmit, leszámítva a tanárnőt. De szerintem Ő maga sem tudja, hogy miről beszél, csak mondja. Kommunikációból három oldalas házi dolgozatot kell írnunk az állati kommunikációról. Érdekesnek ígérkezik. Ugyanebből kiselőadást is kell tartani, 10 perc, a téma adott, lehet csinálni prezentációt "páwörpéjntben". Csinálok is, mert 3 hét múlva én leszek terítéken.
A TO egy nagyon érdekes hely és ennél már csak érdekesebb lesz. Merthogy: Szép nagy betűkkel ki van írva, hogy meddig lehet menni a diákigazolványért és az ETR kódért. Ezen felbátorodva beállok a nem hosszú és meglepően gyorsan haladó sorba.Végre sorra kerültem, mondom, hogy ki vagyok és melyik tankörből érkeztem, mire a hölgy közli, hogy nekem pénteken kell mennem (ez csütörtökön törpént). Csodás! Pénteken 9:25-ig van órám, a buszom 9:36-kor indul. Ez testvérek között is 11 perc. Egy perc mire összepakolok és a cuccaimmal kimászok a teremből. további fél percet vesz igénybe, hogy eljussak a TO-ra. Itt remélhetőleg nem lesz senki, csak én, nem kell sorba állnom. Ha mégis, a sor nagyon rövid lesz. Tegyük fel, hogy nem lesz sor, minden papírom meglesz, a tollból nem fog kifogyni a tinta. Tehát 9:30-ra végzek. Hat perc alatt kényelmesen kiérek a buszmegállóig.
Szép kilátások.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr375095045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása