Egy Blog

#85

2005. szeptember 16. - ZsubiHUN

Reggel kitápászkodtam az ágyból, elvégeztem az ilyenkor szokásos tevékenységeket, majd 6:05-kor kimentem a buszmegállóba. Ez egy olyan hely volt, ahol haverom nem volt (pedig ott kellett volna lennie), mert, mint az délután telefonon közölte, nem volt jól, kicsit megfázott. Köszönthetően a szombati diszkózásnak, ahol hab party volt. Innen mindenki össze tudja rakni. Aki mégsem, az jelezze egy hsz formájában és egy következő bejegyzésben kifejtem neki.
A buszon végig álltam, mert az jó, majd a suliban ültem 3 órán keresztül, anélkül, hogy felálltam volna. Majd részt vettem az első gyakorlati órán (analízis I.), ahol valamennyire megértettem azt, amit az első előadáson semennyire. 13 órakor fogtam magam és a kb. 15kg ruhámat és besétáltam a koleszba. A helyszínen minimális mennyiségű levegőt kaptam. Ezen, az egyébként 37 perces gyalogúton derült ki számára, hogy A sziget (The Island) egy fasza film. a kollégiumban, miközben igyekeztem egy helyre, több meglepetés is ért.

  1. Van mikrosütő a szinten! Lehet konzervben tárolt táplálékot melegíteni műanyag tányérban.
  2. Van TV az emeleten! Igaz, csak 55cm-es, de van és színes és működik és a mi szintünkön van!

Így egész korrekt a szállásunk, de még mindig nem rajongok érte.

Mint legutóbb említettem megnéztem A falu c. filmet. Ajánlom mindenkinek, mert csak arról szól, hogy van valami az erdőben, "akikről nem beszélünk". Egyszer mindenképpen érdemes megnézni.

Délután összefutottam egy régi ismerőssel, akit már több, mint fél éve nem láttam. Megbeszéltük a világ legfontosabb dolgait, de leginkább arra tértünk ki, hogy mi törpént velünk az elmúlt hónapokban. Itt újabb alkalmam nyílt arra, hogy elmeséljen az érettségi izgalmait, elmondtam, hogy milyen a főiskola.

Este derült ki számomra, hogy a kollégiumi szembe szomszédunk szereti a rockot. Most például Guns 'N' roses válogatásalbumot hallgatott.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr165095008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása