Egy Blog

#84

2005. szeptember 11. - ZsubiHUN

Vasárnap este. Odakint már sötét van, előkészíti a hét kezdésének hangulatát. Holnap reggel indulok vissza Kecskemétre, így előreláthatólag a blog csak Péntek délután fog frissülni. Ha hamarabb megtörténne, akkor annak oka a bejegyzésben szerepleni fog. Az elmúlt hetem eseményeit nem írom le, többsége az iskolával és tanárokkal lenne kapcsolatos, akikkel még fogok találkozni és pontosabb kép alakul ki róluk. Érdekesebben tudom elővezetni őket.
Péntek este megnéztem Az utolsó gyémántrablás c. amerikai filmet. Könnyed kis film, megtenkitését télen javaslom, az oka itt található. Ma volt Forma-1, ami végre tényleg jó volt, minden benne volt, ami egy jó versenyhez kell, leszámítva a 41-dik kört. De az incidensért Pizzonia már elnézést kért. Sportszerű.
Tegnap este nem néztem végig a Fahrenheit 9/11-et, mert nem nyerte el a tetszésemet, még akkor sem, ha a a bemutatottak és elmondottak igazak. Valamiért nem tetszett. Ma este a HBO-n A falut játszák, amiről eddig vegyes dolgokat hallottam, ezért nagyon kíváncsi vagyok rá.

Legyetek jók, legkésőbb pénteken találkozunk!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr645095004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása