Egy Blog

#83

2005. szeptember 10. - ZsubiHUN

Üdvözlök újra mindenkit! Remélem mindenki jól van, mindenki örül az iskolának, ami most nincs, mert hétvége van és szívből remélem, hogy senki sem örül a rossz időnek, ami ismét visszatért. Úgy tűnik, bármennyire is próbálkoztam, de eljött az ősz. Borús idő, reggel kabátot kell venni és köd van, de délután már 25°C van, a kabátot el kell(ene) pakolni, korán sötétedik, a levegő gyorsan lehűl és semmihez sincs kedvem. Ezzel a többség így van. Ezt az évszakot utálom a legjobban. Még a tél is jobb, pedig akkor tényleg hideg van, de legalább kiszámítható. Igaz, erre az utóbbi évek rácáfoltak, de elméletileg így van. Azért remélem, a jövő héten még egy kicsit nyár lesz, mert csillagászatilag(?) egészen 21-edikéig annak kell lennie.

Igazából nem is ezt akartam írni, de így jött ki, ez lett belőle. Valójában a keddi napomat szerettem volna valamennyire összefoglalni és meg is fogom tenni, méghozzá most. Nyugalom, rövidebb lesz, mint a hétfői.

Kedden, mint az később kiderült nem lett volna egy darab órám sem, de nem figyeltem megfelelően. Ha figyelek, már Hétfő délután itthon vagyok. Így felkeltem 9 óra körül, megreggeliztem, elkészültem, fogtam a hátizsákom és begyalogoltam, megint, a városba. Ez unaloműzésnek kiváló volt és fel is frissültem a 25 perces gyaloglástól. Megkerestem a Toldi írójáról elnevezett utcát, és bementem az elektronikai üzletbe. Ugyanis az MP3 lejátszóm nem akar bekapcsolni. Van benne elem és jól is van benne és energia is van benne. És igen, a megfelelő gombot nyomom, ahhoz, hogy a technika életre keljen. De nem teszi meg. 10 percig álltam sorba, mire odajutottam, kipakolok, elmondom mi a bajom, előbányászom a garanciát, visszarámolom a kiesett papírokat, kezdek örülni, mire az idős hölgy egy meglepő kérdést tesz föl:
-A blokk itt van?
-*ajándék volt, miért lenni itt?!* Nincs. Kellene?
-Igen, mert anélkül nem tudom átvenni, a papír nincs rendesen kitöltve. Ma már minden számítógépes, ezért kellene a blokk.
-*ha szgépes, akkor miért nem nézi meg ott?* Akkor köszönöm, majd visszajövök.
Visszacaplattam a koleszba, megint ettem, kézzel megírtam az előző két bejegyzést, hogy teljen az idő. Kb. 30 perc alatt összehoztam két A/4-es Audit. Izé... oldalt! Később megint bent voltam a központban (Malomban, de ez nem meglepő, mert minden nap ott vagyunk, plázázunk), kora este pedig hallgatói fórumon voltam a szobatársammal, ahol semmi újat nem tudtunk meg, azon kívül, hogy a másik kolesz díja emelkedni fog. Most az is 6000 HuF és ez nem jó az iskolának, nagyon veszteséges. Ezért kicsit emelniük kell a díjat, hogy több pénz maradjon másra. Szerintem 9-10ezer Forint körül lesz.

Este nézzétek az RTL-en a Fahrenheit9/11 c. filmet!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr535094999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása