Egy Blog

#81 - Szüreti napok

2005. szeptember 07. - ZsubiHUN

Az esemény, aminek hivatalos/pontos nevét most nem fogom leírni, mert senkit sem érdekel Péntek délután egy nyilván módfelett ünnepélyes megnyitóval kezdődött, amin szokásomhoz híven nem vettem részt. Csak este mentünk be a városba, de még elég kevesen voltak, az árusok többsége meg sem, vagy csak akkor jött meg. Majd az esti Bikini koncert kezdete előtt elkezdtek előjönni a városlakók. Az előadás kezdete fél órát csúszott, többen ennek nagyon nem örültek, de megvárták a rajtot, hátha visszanyerik fiatalságukat. Nem lett így. A koncertet nem néztem meg, mert nem rajongok a Bikiniért. Vagyis szeretem, csak nem az együttest. Tehát ezalatt a jó egy óra alatt járkáltunk fel, s alá. Ennek köszönhetően sikerült elkapnom egy telefonbeszélgetés részletét:

-Van itt dodzsem bazze'! Lehet játszani, vagy mi!
-*válasz a túloldalról* - majd újból főhősünk következik
-Kergetjük a lófaszt!

Itt majdnem elkezdtünk nagyon hangosan röhögni, de inkább visszatartottuk.

Szombat este már a város fele ott volt a helyszínen, ami a város főterét és egyik főútjának részben lezárását jelenti. Tényleg sokan voltak és ez tetszett, megbizonyosodtam arról, hogy még laknak itt emberek. Kezdetben a helyi DJ csinálta a zenét, majd megjött a Unique, akik adtak egy maximum fél órás koncertet, majd továbbálltak. Ezt követően újra a lemeulovas kolléga adta a zenei aláfestést a pórnépnek. Darab ideig bent tartózkodtunk, majd hazahúztam.

Vasárnap délben kimentünk mamámékhoz, ott megebédeltünk, majd megnéztem a F1-et. Ami egész tűrhető volt, leszámítva szegény Raikkönen pech-sorozatát. Este meglepő módon bent voltunk a városban, de csak a fél órás késéssel kezdődő tüzijátékot néztem meg, mert másnap reggel korán kell kelni. A tüzijáték szép volt, egyre hosszabb és látványosabb, nem sajnálják rá a pénzt.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr85094988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása