Egy Blog

#74

2005. augusztus 15. - ZsubiHUN

A kihagyhatatlan bulit mégis ki lehetett volna hagyni. Legalábbis számomra felejthető volt. Ugyanis house party volt. És ez a zenei (?) stílus kicsit messze áll a lelki világomtól. Pontosabban NAGYON messze áll tőle, de ez most nem lényeg. Itt volt Dj Bruckmann, aki a Barátok Közt Palikája. Ha érdekel valakit.
Szombat délelőtt és délután egy tanya tetején tartózkodtam és cserepeket, léceket, bitumenes hullámlemezeket pakolgattam. Meg napoztam is, amikor nem tudtam mit csinálni. Az okosabbak már rájöttek, hogy tetőt fedtünk, mert beázott. Remélhetőleg ezután nem fog beázni. Az első teszt most zajlik, ugyanis újfent esik az eső. Lehet olyan 17°C odakint, ami nyár lévén elég gyenge teljesítményt. Ez a nyár elég sz*r. Időjárásügyileg, persze, mert ezt leszámítva elég jó.

Tegnap délután 3-kor feltápászkodtam, kajáltam, kicsit lézengtem az épületben, netezgettem, majd vacsoráztam és mentünk moziba, hogy megnézzük a Szaharát. Nagyon jó film, a megfelelő topikban már meg is írtam rövid véleményemet.

Ma megkezdődött egy újabb hét, de esik az eső és hideg van. Követelem vissza a nyarat!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr265094963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása