Egy Blog

#68

2005. augusztus 02. - ZsubiHUN

Már elég régen írtam ide, úgyhogy most megteszem. a hétvégén történtek események, melyekről hosszú oldalakat lehetne írni. Ezért nem írok. Hosszú oldalakat nem írok, röviden összefoglalom, mert úgy jobb. Tehát pénteken voltunk diszkóban, ami tűrhető volt, a végén volt egy kis ökölharc, mikor is a biztonságiak a verekedős kedvűeket kiküldték a parkolóba, hogy ott verjék össze egymást. Mentőt nem kellett hívni. Egy srác beesett egy kocsi alá, egyet megfejeltek és volt, akit csak ütöttek. Én bent maradtam, vigyáztam valakinek a sörére. Nem tudom, hogy kié volt, mert nekem is úgy adta egyik haverom, hogy "Zsubi ezt fogd már meg!" Reggel 5-re hazaértünk, sikerült 11-ig aludnom, majd összeszedtem magam, megnéztem a Formula-1 időmérőjét, ahol sok érdekes dolog történt, majd irány a sörfesztivál! 600 HuF volt a beugró, fogyasztottunk pár sört, este buli, alvás a kocsiban, vasárnap 11-kor haza. Próbáltam aludni, de a meleg miatt nem ment, megnéztem a F1-et, ebédeltem, 19:00-ra visszamentem a sörfesztiválra, majd alig 4 és fél óra múlva az ágyamban aludtam. Tegnap felkeltem, eszegettem, kihoztuk az Anakonda 2-t, ami elég gyenge, de a strigula miatt megnéztük. Arra is jó volt, hogy kitöltse a délutánunkat. Utána megnéztük a Halálosabb Irambant, amiben még mindig jók a kocsik, majd Fight Clubbot néztünk az EuroSporton. K1 volt. Akadt néhány jó harc, de volt egy erősen feledhető is. Majd alvás. Most meg Kedd van és lassan vissza kellene vinni a korongot...


Most meg eszembe jutott, hogy senki sem segített a TV-s problémámon. A nyereményeket megtartom, Ti meg csináljatok amit akartok. A nem segítésetek miatt nem lesz WTCC összefoglaló, mert nem láttam. Pedig meg tudtam volna nézni, ha jobban tudatosul benne, hogy most Spaban van verseny. Mert ilyenkor szomabton rendezik meg a két futamot, délben rajtol az első. Hogy miért? Mert 16 órától kezdődik a 24 órás FIA GT futam, ahol nem csak kettő, hanem, a több nevező miatt (akik különfélébb autókkal indulnak) négy kategória van. Ezért mérges vagyok rátok, lehet, hogy nem is írok több bejegyzést!


Már látom, hogy milyen hozzászólások fognak itt születni...

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr785094933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása